Sunday, sista lovdagen. :/

Nu har jag vaknat.
Och ja vad gör man det första som händer, jo man tittar klart på filmen man tittade på igår.
Somnade till saving private ryan.
Den är riktigt bra och jag har sett den ett antal gånger. =)
Den får helt klart 10/10
Så ja den har jag tittat klart på och nu sitter jag här.
Och bloggar !! =)
Sånt är trevligt och hoppas på nya läsare hela dagarna :D
Men det stiger hela tiden så jag hoppas att alla som läser den en dag fortsätter med det.
Idag vet jag inte vad som händer, vart intge stockholm. :(
Men jag tror pappa ska hjälpa mig att koppla el på epan. '
Det gills, han har inte haft tid på hela veckan men idag. :P
Vi får hoppas att vi kommer långt då så det snart blir klart men det är rätt mycket jobb kvar.
Men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0