Sunday.

Morning!!

Har vaknat för ett tag sen och jag börjadwe morgonen med att kolla på film.
Tittade på the fast and the furious (1.an)
Väldigt bra film :D
fast har sett den väldigt många gånger :D
Nu sitter jag och väntar på att åka in till stan och köpa present till far min :D
Fast jag vet inte vad riktigt än men ah, det löser sig :D

Sitter med gitarren i knät, (big suprise) och lyssnar på musik spelar och skriver på msn :D
Fullt upp :D
Sunshine of your love, just nu:D
Både i högtalaren och på gitarren :D

Men nu ska jag fortsätta vänta, hare bra så länge, mer inlägg komemr under dagen :P


Kommentarer
Postat av: emma nord - foto & vardag

sv: nej tyst nu fredrik, fler är braaa :D

2009-11-08 @ 12:34:47
URL: http://emmanord.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0