Teardrops on my guitar.

Hej och hå
Nu har jag kommit in igen, var ute och gjorde klart kickpanelerna till båda sidorna och en dörrsida, nu ska jag bara klä in dom :D
Nu är bara frågan i vad och vilknen färg,nått som passar med rosa kan vara bra :D
Men jag tror det blir bra.
Har gjort en skiss på en baslåda jag ska ha där också, nu ska jag bara mäta lite och göra om den för sista gången, utan kladd.
Sen blire väl lite lampor och neon inne i bilen till slut också.
Måste ju ha lite mysbelysning.

Nu ska jag spela lite gitarr och träna på läxan några sista gånger för imorgon har jag ju lektion.
Och imorron ska vi tydligen börja spela jullåtar, hahaha ja varför inte. :D
Passar ju ganska bra.
Nu blir gitarr, hörs kanske senare, kanske inte: håll koll :P
See yah!!


Ps: Jag älskar dig Sofie stille.
Du är en underbar flicka och att jag får ha turen att ha dig som Min flicka det känns så bäst<3
Tänk att det är du och jag, det är magiskt.
Det känns så bra, och snart har vi ju varit tillsammans i 7 månader också.
Det är jättelång tid.
Med mycket skratt,glädje men även tårar för oss båda. 
Jag antar att det är så det ska vara. 
Fast lite mindre av tårar hade varit bra. 
Kan bli lite mycket, men jag älskar dig ändå. 
Vill bara att du ska veta det<3/din föralltid.

 

Playing with fire :D
Gillar bilden skarpt !!


Kommentarer
Postat av: SOFiE

tårar för att vissa saker bara är sämst, men tack för du jämt finns. jag älskar dig. <3

2009-11-03 @ 21:56:40
URL: http://sofieestille.blogg.se/
Postat av: SOFiE

tårar för att vissa saker bara är sämst, men tack för du jämt finns. jag älskar dig. <3

2009-11-03 @ 21:56:42
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0