wah wah?

Gokväll :D

Nu har bloggaren vaknat.
Sitter nu i hallen utanför mitt rum och bloggar eftersom det är här jag ska bo tills mitt rum är klart.
Har lagt in alla mina saker på en väldigt liten yta och försöker överleva:D
Men det ska nog gå bra.
Vad har jag gjort idag då? jo jag har varit och spela gitarr, jag säger bara det att jag vill ha en wah wah pedal nu =)
Fick en lektion hur man använder en sån på rätt sätt.
Jag vet varför inte ge mig en i julklapp någon?
Sen fick jag läxa också, sweet emotion med aerosmith.
Härlig låt :D
Sen har jag väl inte gjort så mycket, träffade älskling i 10 min när hon skulle hämta usb minne.
Nu ska jag läsa bloggar och sen förmodligen prata telefon med älskling.
Hare gott allihopa =)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0