19 september

Goddagens!!

Lördag idag:D
Har varit med min älskling från 11 imorse till 7. Trevligt.
Vi tittade på fjorton suger och kollade på typ halva säsongen håkan bråkan julkalendern.:D
Sen ja vad gjorde vi mer? vi gjorde vl inte direkt så mycket.
Sen när hon åkt hem åt jag mat sen började jag spela lite gitarr.
Och nu sitter jag här. Vid datorn. igen:D
Måste ju uppdatera min blogg lite då och då.
Det kan man inte glömma.

Jag kan också säga att jag har ett väldigt drag av att börja spela innebandy igen.
Men vette fan, tiderna i borlänge passar inte så bra. eller ja om man får skluta lite tidigare en dag kanske det går
Fast jag kan inte göra det på tisdagar för då äre ju ku.
Kanske ska ringa och fråga om man får gå på 2 av 3 träningar i veckan. Men ah vi får se, detta är bara en tanke än så länge.
Aja nu ska jag fortsätta livet lite.
Hare bra:D



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0