Min älskling<3<3<3

Idag har jag varit med den underbaraste människan som finns.
Vilket är min flickvän.
Hon är så sjukt underbar, jag förstår inte vad det var med mig idag men asså jag har aldrig kännt denna känsla förut.
Eller det var länge sen, pga att vi har bråkat en del på slutet.
Men idag då vare verkligen 200% kärlek
Jag älskar dig min underbara flicka.
Du är det bästa jag har, och kommer alltid vara bäst.
Alltid du och jag. eller hur(L)
Puss, saknar dig sötnosen men helgen den blir bäst. och måndag<3<3<33<3
Längtar som en tok.
&månader= ett halvår<3<3<3
Nu ska jag ringa och lyssna på din ljuva stämma innan det blir sovdags.
Puss och kram mitt hjärta.
Älskar dig.
<3<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0