skolinlägg :D

Nu har jag rast :D
Nyss käkat köttbullar och potatis.
Nu sitter jag och dricker cola framför datorn.
Lyssnar på misery buiseness med paramore gör jag också :D
Sen efter skolan så blire att köpa hårspray. xD
Och klockan 5i3 är det skolfoto också. suck! :/ men det blir inget läppstift.

Sen vill jag bara passa på att säga att jag älskar min flicka. Sofie du är mitt hjärta.
Vad vore jag utan dig.<3
Min älskling, du gör min dag. 
Ditt leende, dina ögon ja dig helt enkelt. 
<3<3<3<3<3 


Kommentarer
Postat av: Sofen

Åh älskling, detsamma verkligen.

Det finns ingen bättre och finare än dig <3

Fan vad jag längtar tills fredag.

Hoppas att jag är frisk då också..

Är hemma idag för att magen har börjat krångla igen.

Inte roligt :'/

2009-09-23 @ 12:08:54

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0