skolinlägg xD

tja alla bloggläzare!!

Nytt skolinlägg idag då.
Har rast nu från stora trä dagen.
Jag har limmat massa fogar.
Men nu tror jag att jag är klar med alla sidor,bottnar och hyllor.
Eller ja nu ska allt finjusteras.

Fick nyss ett sms om att min nya kolv och mina pckningar har kommit till posten,bara att hämta ut.
Då blire hem och skruva i det idag då så ska vi se om vi inte får fart på fanskapet nån gång.
Nu ska jag fortsätta slöjda.
Hare så bra.

Ps Sofie ring mig när du vill om du läser det här, om jag inte svarar så gör jag något viktigt men då äre bara att ringa om några minuter. 


Kommentarer
Postat av: Sofen

Mys att få träffa dig idag <3

Och kyssa dig, du smakade choklad ;) <3

2009-09-24 @ 20:23:41

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0