Sofen <3 Freddisen

Nu har jag fått hjälpa min älskling lite igen :)
Han klantade väl nästan som alltid till bloggen när han ska
försöka själv. Hihi, sötnosen min borde hålla sig till
mopeder och motorer tycker man.
Tänkte att han var värd lite kärlek nu mitt i allt;



Det är svårt att förklara när orden inte riktigt räcker till,
det vet du. Det finns så mycket jag vill säga som jag inte
riktigt vet hur jag ska få ur mig.

Du är det finaste som finns, den bästa i hela världen.
Jag älskar dig något sjukt mycket. Du lyser upp hela min
värld. Det finns ingen som betyder så mycket för mig som
du gör, och det menar jag verkligen.

Min ängel, mitt hjärta, mitt allt, min kärlek.
Du är verkligen den underbaste som finns sötnos!
Vill inget hellre än att det alltid ska vara vi två.
Femte april tills döden, man kan ju hoppas ;-)

Jag saknar dig grymt mycket nu baby.
Vill vara med dig, och pussa på dig, kittla dig tills
du skriker som en liten flicka
. Haha.
Sen vill jag såklart klappa på min bebismage också :-(
Saknar hela dig faktiskt.

Sov så gott hjärtat!
Kyssar på världens finaste och underbaraste <3

/Din flicka, bara din.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0