Could be mine

Goodevening biatsches!!

Det här har varit en ganska bra dag.
Började med att jag slutade tidigt och gick på stan i falun ett tag tills bussen skulle gå.
Kollade efter en skinnjacka men inte fan hittade jag nån bra heller.
Keep on looookin!!'
Sen när jag kom till ku idag så vare väl inte heller så jävla munter stämmning men det lättade efter ett tag.
Sen gjorde jag en bild till bildläxan och en uppsats till idrotten.
Det var ju bra så nu är jag klar med det.
Fick pussa på min älskling också och träffa märtha:P
Det var GULD!!
Och nu har jag kommit hem och läst lite RnR bloggar och fått reda på att bret michaels(sångare i poison) fått hjärnblödning och shit.
Fan det låter inte bra asså.
*Håller tummarna för att det går bra.



Nu ska jag iaf gå och lägga mig för att sova :D
Ha en god natts sömn.



See yah tomorrow.

Här kommer dagens låt också:



Poison- Your mama dont dance

Ps love you babe<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jasså, vart är det du bor då?

2010-04-27 @ 23:39:36
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; nej det är sant men det kommer suga rätt så jävla hårt om han ska behöva lämna oss innan de närmaste 10 åren!

2010-04-28 @ 00:23:43
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0