cylle-byte

Ja då var man hemma då.
Efter en dag i skolan.
När jag kom hem så har jag tillbringat tiden med att sätta dit nya cyllen på moppen.
Det gick bra men det men den drar tjuvluft och det måste jag ha pappas hjälp med att fixa.
Så det får la bli imorron eller nått.
För imorgon är jag ledig från skolan, SKÖNT? JAAAA!!!
Kl 11 ska jag in till säter och klippa håret också.
Men jag har ångest, hur ska det se ut:O!!


Kort hår, like this?
Eller


Fast jag har dock lite kortare hår så.
Men något åt det hållet iaf?

Kollar runt lite hur jag skulle vilja ha.
Föreslå gärna något :D

Nu ska jag lira lite gitarr och prata med älskling på msn.
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

helt klart peter london frillan! ;)

2010-04-22 @ 09:42:40
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0