**//**

Goddagens allihopa.

Idag har jag umgåtts med älskling och märtha vilket jag även gjorde igår.
Vi spelade gh,lips och tittade på shutter island(konstigaste filmen jag sett tror ajg men klart sevärd) och halva the ugly truth innan vi somnade.
Sen nu på morronen så varte också en del gh och prat.
Vi hade allmänt trevligt.
Idag blire nog att försöka komma in till falun och byta ut halsbandet jag köpte till älsklingen i ettårs present.
Dom hade nämligen graverat in fel datum på det, IDIOTER!!!
Så då hoppas jag dom kan fixa det.

Imorron så ska jag hjälpa min far i falun på marknaden och sälja saker.
Det kan ju bli kul, med tanke på att jag tjänar pengar på det :D
Det är alltid trevligt.

Ni får ha en bra dag.


Dagens låt:



Slash feat fergie-Beautiful danger

Slash nya solo album=MUMSSSSS!!!


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; hahha jaa verkligen! ;D

svv; okey då förstår jag! fan va de sög då

2010-04-09 @ 16:35:23
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tycker att Fergie gör ett riktigt bra jobb på den plattan

2010-04-12 @ 11:29:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0