Slash, The worlds greatest guitarist.

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick reda idag på att slash kommer till sverige närmare bestämt till getaway rock festival i gävle.
Blir lätt att dra dit. Ska fixa biljett så snart som möjligt.
Jag blev så jävla happpyface!!

Slash, den bästa gitarristen genom tiderna kommer till sverige med en spelning med sitt nya album.
Shit vad jag är lycklig nu, antingen blire endagars eller om det blir alla tre.
Vi får se vad plånboken säger.
Men det blir minst en dag iaf :D



Det var idag 16 april som Man fick veta officiellt att han skullle komma.


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; ååå jag vill ju också dit!! alltså mitt huve består bara av tankar på vilka jävla festivaler jag ska fara på^^ jag börjar bli less! haha

2010-04-16 @ 23:58:54
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Ida

Ah, grymt är vad det är! :)

2010-04-17 @ 01:39:43
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0