Today and tomorrow!!

Ändrade planer!!

Blir att umgås med älskling under kvällen.
Kommer väl runt 7-8 ikväll.
Blir att mysa lite då.
Sen imorron så ska jag verkligen försöka göra nått åt epan.
Jag måste ta tag i det nu,  försöka göra nått även fast jag inte vet vad det skulle vara.
Jag måste nämligen ha min far till hjälp.
Men ah nu ska jag äta påskmiddag med familjen iaf sen blire en dusch och lite pepp tills älsklingen kommer.
Ha en trevlig dag :D

Dagens låt:

Det som spelas väldigt väldigt mycket just nu är:



Babylon bombs-Hometown hero.

Dunka dunka på högsta volym.


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; ve du, jag älskar din ide!! haha det hade varit hur jävla kung som helst! det är ju för mycket snack om jävla jesus med jul å påsk och allt, vafaan kan inte vi få en dag då vi får fira alla våra rock kungar och allt som du sa där ;p haha.

hahha tack för frågan ;)

2010-04-03 @ 17:20:07
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0