Rock n roll killer.



Onsdagen är över och skönt är det.
Nu har man gjort klart teorin för denna vecka och två dagar med yrke väntar.
Hoppas att jag kan jobba lite på gitarren imorron :D
Vore kul om den blev klar innan sommaren!!
Aja  just nu sitter jag och lyssnar på mötley crue.
Kickstart my heart dunkas på.
Grym låt.
Idag sålde jag min streetsurfingbräda för 800:- 
Nice då har man lite pengar igen då sen kommer studiebidraget om några dagar också. 
Shoppa shoppa shoppa!!
Fast jag funderar dock på att spara till en ny gitarr eller kanske köpa en skinnjacka.
En tripp till storstaden stockholm hade inte gjort något just nu. 
Eller ja om en vecka när pengarna kommer. 



Funderar på om jag ska köpa in lite skivor också. 
Slash nya soloalbum och crashdiets new generation. 
Fedt grymma skivor båda två. 



Nu ska jag dra vidare. 
See yah in hell bitches!! 

Dagens låt:



Less than four-Wild boyz cover.

Måste ju bara hylla denna grymma cover av hardcore superstar.
Less than four är grymt band från dalarna med 3 ungdomar på runt 15-17 år.

Jag älskar denna cover.


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; yeah i know!

jo jag är också taggad läängtar efter känslan att ha den i handen! haha

2010-04-14 @ 21:47:48
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: darjish:- Glam and heavy metal

haha, verkar som att rockbloggarna har delats upp i två läger, dom som älskar slashs album och dom som hatar det! haha, jag hör nog till det sistnämda ;)



sv; haha, Onej! kommer aldrig ge bort den :P du får köpa en egen, haha :D

2010-04-15 @ 08:54:14
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Märtha

Jag röstar på skinnjackan ;-)

2010-04-15 @ 17:27:25
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; haha men satan så nice! ;)

ja den sortens böcker är fan verkligen bäst! har också läst nikkis och har slash bok hemma men har inte orkat börja på den ;p haaha

men åå satan så nice! vill också till LA!!

2010-04-15 @ 18:33:15
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0