1 Januari 2010

Godmorgon.

Ja idag så börjar då ett helt nytt år.
Vilka förväntningar har man på detta år, kommer det bli som andra år eller kommer det bli bättre?
För min del tror jag det kommer bli bättre.
Men det är bara vad jag tror.
Slutet av 09, om jag ska vara ärlig SÖG.
Det enda som jag egentligen brydde mig om var älsklingen, och ändå hade vi en dålig period under hösten och början av vintern. Men det har blivit bättre. Det är bra<3.
Men annars så har ajg varit på jävligt dåligt humör hela tiden.
Nej nu får det bli ändring.
Ska göra en lista som jag måste förändra för att 2010 ska bli bättre.
Den kommer upp på bloggen sen.
Byebye 09, välkommen 2010

Idag , ja vad händer idag?
Ingen aning direkt.
Förslagen är att antingen åka med familjen och äta hos farmor och farfar eller vara med älsklingen.
Vi får se vad som händer.
Vad ska resten göra idag då?
En till grej som måste göras är att städa mitt rum, ser förjävligt ut.
Ha en bra dag.




Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0