Higher,Higher HIGHER!!!

Ojojoj.

Bästa dagen idag.
Älskling, Märtha och Erik kan det bli bättre.

Ja imorse så vaknade då jag och älskling upp sida vid sida.
Eftersom hon sov med mig då.
Sen vart det en tripp med bussen till borlänge med henne och Märtha.
Vi sprang runt i affärer och kolla på kläder, massa skor och ja annat :D
Sen vart det att titta på "idol" Calle och Erik.
Asså ah inte för att jag vill framstå som en liten fjortisflicka men jag tycker att Erik har en sjukt bra röst.
Sen åt vi sallad och åkte hem.
Salladen var btw jättegod, kyckling och pastasallad, MUMS. Ofta jag äter sallad,? Hmm. :P
Aja iaf så åkte vi hem och nu sitter jag väl här och ugglar framför datorn.
Blir att dra hem till Daniel på filmkväll imorron.
Trevligttrevligt :D
Sen ska jag fixa kylaren i epan också.
Sätta i den osv, sen ska vi se om det inte är bara att ut och åka snart, fast det har jag sagt länge nu :D

Aja ha en bra natt allihopa.
Godnatt :D


Erik och Calle :D


Kommentarer
Postat av: felicia :)

klart man kan tycker erik e bra ;) utan att vara fjortisbrud, juryn e inte direkt en hög fjortisbrudar/gubbar ;D haha ^^

2010-01-04 @ 01:22:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0