I´m just another psycho

Goddagens bloggen, nu sitter jag hemma.

Redan undrar ni, Ja jag fick sluta tidigare idag, behövde inte ha någon datalektion.
Skönt värre så nu har jag varit hemma redan i 40 min.
Hade jag kommit 20 sekunder senare till borlänge hade jag missat bussen och fått vänta i 2 timmar. :D
Så jag är glad för det.
 
Nu sitter jag och gör lite av varje, väntar på bussen till säter just nu.
Ska träffa älsklingen där och sen kolla på¨hennes nya lägenhet osv.
Vi får se vad som hittas på, sen åker jag hem med 18,22 bussen.
När jag kommer får vi se vad jag ska hitta på med, sova tidigt iaf.
sova tidigt=skönt.
Have a nice day.

Dancing down on the sunset strip


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0