Nallebjörn+Bad hairday= Katastrof



Hahah ja du nallebjörnar kan också ha en bad hairday.

Ja vad har jag gjort idag egentligen, jag som skulle göra nån nytta :O
Ja jo väldigt vilken nytta jag har gjort idag.
Jag har suttit vid datorn nästan konstand hela dagen och kollat bloggar, spelat poker på facebook och lyssnat på musik.
Det enda annat jag har gjort är att åka till ica och köpa dricka och chips, och sen var jag ut i 10min och försökte ta lite vinterbilder, men det var för kallt för min del. 
Så gick in igen nästan på en gång. 
Ja och sen sitter man här. 
Lyssnar på mötley crue, och tjockar i sig trocadero och dillchips. 
Vilken dag. 
Aja imorron blire iaf bio med älsklingen. 
Avatar, blir spännande. Den verkar bra. 
Sen har vi ju 9 månader imorron också så det kansek blir lite extra mys, vem veT? :D
Vi få la se vad som händer. 
Ha en fortsatt trevlig dag.  =) 


Kommentarer
Postat av: Rebecka - hårdrock & fotgrafering!

sv; halloj! Han är riktigt grym live!

Och tack, Mötley for the win!

2010-01-04 @ 20:08:40
URL: http://photocore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0