Bildbomb från getaway rock festival 2010

'
Lillasyster började dagen.
Riktigt bra.


Sen varte Crazy lixx också jävligt bra. Dåliga bilder för det var mörkt.

En sväng på crucified barbara.


Europe var jävligt bra också, väldigt samspelta och grymma.
Tempest i egen hög person!




The one and only SLASH!!

Det var ås jävla grymt att få stå näst längst fram och se Slash i lördags.
Det var den största upplevelsen i mitt liv.
Helt galet vad bra dom/han var.
Och Myles kennedy lät som Axl Rose, helt galet vad lika dom lät.
Spelade in massa videos som jag tänkte lägga upp sen bara tid och ork finns.
Men som sagt det där kan jag leva ett bra tag framöver.

Så jävla coolt!!

Nu sitter jag på mitt rum och älskling ligger i sängen hon har sovit här i två nätter. Mysigt värre :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var mycket nice... Det ser det ut som du med haft :)

2010-07-12 @ 23:15:37
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida We

Oh, looks nice! Festival och konsert är grymt kul!



sv: oh damn, you're lucky. Men å andra sidan... om jag fick gratis bröd hela tiden skulle jag alltid gå runt med en macka i handen xD

2010-07-13 @ 18:05:26
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanfanfan va nice med slash!!



sv; taack!

2010-07-13 @ 21:54:36
Postat av: ROCKAHOLIC"

fanfanfan va nice med slash!!



sv; taack!

2010-07-13 @ 21:55:03
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0