Sonisphere here we come.

JAG OCH ÄLSKLING SKA PÅ SONISPHERE!!!!!!
Dom släppte nya biljetter idag så jag skyndade mig och betsälla två stycken!!
Fyfan jag kommer se Mötley Fucling Crue live!!!
Hur jävla underbart är inte det.
Fyfan vilken lycka det är att jag håller i biljetterna just nu.
Kommer att ha sett mina absoluta favoritband denna sommar, helt galet vilken jävla sommar.
Fyfan vad skönt.

Här kommer ännu mera glädje när jag lägger upp Öppningen på Slash på getaway.



Slash ft Myles kennedy @ getaway- GHOST!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha tänkte ju tipsa dej om biljetterna men du hade redan ;D fan va sweet!

2010-07-16 @ 20:38:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅH lycka <3 /sofen

2010-07-16 @ 23:46:03

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0