Top 3 låtlista.

Slänger in en topp 3 låtlista oms jag lyssnar på för tillfället.

3*Dirty penny-scream and shout

Kan vara dirty pennys näst bästa låt, midnight ride tar första platsen.
Grymt sleezy video, låten är underbar, och pojkarna är skitcoola.
Klart värd en plats på denna lista.


2* Avenged sevenfold-Nightmare

Det har dom gjort bra, den nya album titeln för sitt jobb och inleder deras nya skiva grymt bra.
Man får samma känsla som med dom tidgare låtarna, riktigt bra jobbat.
Helt klart en fullpoängare. 
  

1* Steel panther- Eyes of a panther.

Denna låten dunkas varm här hemma i högtalarna.
Helt klart ett mästerverk, fan att jag inte kunde ta mig till sweeden rock och se dom.
Hoppas att dom kommer fler gånger till sverige.
Detta är en riktigt bitchig låt och helt klart plattan "feel the steel"s bästa låt.

Nu ställer jag en fråga till er läsare innan jag åker iväg.
Vilken är eran favoritlåt och varför?

Ta er en funderare så kommer svar på kommentarerna när jag kommer hem.

Ha en bra dag! :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0