15 Juni!

Good Morning

Nu har man då vaknat efter en skön natts sömn, somnade runt 1 tiden då jag låg och kollade på film innna jag somnade.
Sen nu är jag redan vaken av nån anledning.
Familjen var borta när jag vaknade, dom ska befinna sig i uppsala tills på torsdag!
Så det blir några dagar för mig själv, fast i eftermidda så ska jag till säter och hälsa på älskling efter hon sommarjobbat.



Dagens planer blir ungefär:

*Frukost
*Skrapa färg på uthust (lyssna på mötley samtidigt)
*Duscha/Bada
*Försöka göra iordning någonslags lunch.
*Träna på gitarrläxan eftersom jag har lektion imorron.
*Ta mig till säter vid 4 tiden.
*Mysa med älskling resten av kvällen, kanske blir att gå ner på tisdagsträffen i dalen.
Sånt kan ju vara lite trevligt.

Sen blir det upp väldigt tidigt imorron då älskling börjar sommarjobbet tidigt, sen hem och ja göra någonting, det visar sig.

Nu ska jag iaf slå på radion och lyssna på 107,1 rockklassiker medans jag försöekr få i mig frukost!!

See yah Biatches!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0