Godmorgon!!

Fett skönt att inte vara i skolan idag.
Dom flesta andra i min klass var där i morse och hade el lektion men inte jag eftersom jag var klar.
Men jag hade sovmorgon och vaknade vid halv 1, så jävla skönt.
Dock var jag uppe och tittade på youtube klipp halva natten så inte så konstigt om jag sov länge.

Nu sitter jag och lyssnar på nya mimikryskivan-Mimifierat.
Sen ska jag försöka göra 2 idrottsuppgifter och en el uppgift som ska göras på datorn och skickas in.
Lycka till med det.

Sen sitter jag och kollar runt lite på bloggar osv.

Ieftermiddag när pappsen kommer hem så måste jag ut och göra det sista med epan eftersom den ska bestiktas på onsdag.
Hoppas det också går bra, sen är det bara att se upp i trafiken när jag kommer.

Have a nice day fuckers!!


Kickstart my heart!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ohja! :P Får se vad han hittar på, på SRF ;)

2010-06-07 @ 15:42:40
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0