Peace and love, tagga tagga

Jag ska på peace and love, jag ska på peace and love!!
Var och köpte biljetten idag av frida, tack så mycket.
Nu slipper jag vara avundsjuk på alla andra osm ska dit.
Trevilgt trevligt.
Ser mest fram emot, HARDCORE SUPERSTAR, michael monroe, sonata arctica, billy talent, hoffmaestro ochalice in chains.
Sen blir det säkert nått annat bra.
Längtar som fan nu, jag älskling och märtha, vi ska ha så kul.

Fast ska jag vara ärlig så längtar jag mer till getaway, och se slash.
Det är fan helt jävla amazing.




Nu har jag städat lite och tjänat ihop lite pengar.
Det är bra så slipper jag känna mig jättefattig.
Sen har ju pappsen köpt mina fälgar och jag har tvättat hans bil så blir en slant där också.

Idag har jag även beställt en ny cylinder till moppen, någon slags sommarkänsla lär man ju få när inte epa-jävlen kan vara normal. Jävla skiiiit!!



Aja imorron så ser planerna ut såhär.
Först vakna kl 08.00 för att åka och handla.
Sen grilla med familj kl 4.
Efter det kommer älskling,märtha och lollo på besök och vi ska försöka ha det så trevligt vi kan :D
Sen blir dom kvar över natten.

På lördagen sen så blir det hem till mina tremänningar johanna och julia på grillning.
Det blir väl trevligt tror jag :D

Det kommer lätt mer update uder helgen iaf.
Ha en trevlig kväll, Fuckers!!

See yah!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

tyvärr ska jag inte det :( har inte råd med det. så jävla tråkigt, för hur ofta e slash här lixom?



Glad midsommar! Hoppas du får en riktigt sweet kväll =)

2010-06-25 @ 09:52:08
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0