Ramlösa-Med smak av avundsjuka.

Góddagens!!

Idag så har jag varit uppe i ottan och klippt gräset.
Eller ja, klockan var iaf 11 :)
Sen efter det så fick jag lite besök av älskling och vi har legat och tittat på wallander men nu har hon somnat.
Då passar jag på att skriva ett litet blogginlägg.

Vad händer idag, förutom att steel panther,Msg,Cinderella,mustach och gary moore spelar på seden rock.
Asså jag är så jävla avundsjuk så det finns fan inte.

Idag blire nog bara att slöa med älskling om hon vaknar vill säga :)<3

Ha en bra dag allesammans.

See yah in the next life. !


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Jag var på Sweden Rock me endagspass igår. Så jäääävla grymma Aerosmith var. Hade fn velat stanna o se flera band i år för setlisten e fan helt amazing.

2010-06-11 @ 17:03:46
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0