This is a mötley thing.

Jag har en happy thing to say!!

Läste i min nya SrM i reportaget om vince neil att dom troligen under hösten och vintern iår kommer gå in i studion och börja på med en ny platta. Och turné kommer även att ske i samband med detta sommaren 2011 och 2012.



Jag vart helt lyrisk när jag hörde det.
Helt amazing, vill bara att det ska bli nästa sommar nu och awtt dom ska komma till sverige och göra  världens show.
Fyfan vad jag kommer vara på plats då :D
Sen läste jag även att det kommer komma ut en gratest hits från dom i höst, minns inte vilken månad.
Men det kan ju också vara lite trevligt.

Blev väldigt glad över detta beskedet men det var väl kanske inte så oväntat att ett nytt album stod för dörren då dom inte gjort något "nytt" sen 2008.

Kom igen nu pojkarna, gör ett lika kick ass album som vanligt så blir det skitbra.


See yah bitches!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0