Lite mycket text! Kärlek

Sofie, om jag ska sätta ett för varje bokstav som du står för så låter det ungefär såhär.

Snäll
Omtänksam
Fruktansvärt underbar
Intressant
En jävla bra tjej helt enkelt!

Du kom som en bomb och slog ner i mitt liv, du fanns där,som en vän. En vän som jag länge saknat.
Som faktiskt tog sig tid att lyssna på mig. Du kom och styrde mitt sjunkande skepp och rättade upp det på rätt köl.  Du var där, som en riktigt jävla bra vän. Min bästa vän.
Du kom till mitt liv redan långt innan vi blev vänner, sockernatten. Första gången med dig.
Vi kanske inte såg varandra så bra då men vi började se varandra mer och hösten 08 så träffades vi igen.
Det var som om världsrymden verkligen ville få oss att hitta varandra.
Men du var blind,jag var blind.
Vi var båda blinda i det förflutna. Men vi hjälptes även åt med dom problemen.
Hur kunde det bli så?
Till slut så tog våran gemensamma vän,daniel tag i det, som skickad från himlen och plussade ihop 1 och 1 och Det resulterade i oss. Vi vart som sagt vänner från första sekund vi började prata med varandra. 
Vi hjälpte varandra genom livet och berättade våra djupaste hemligheter för varandra. 
Som väldigt få vet om.
Vi gjorde saker tillsammans, vi träffades och vi hade gemensamma vänner. 
Vi började bli en del av varandra.  
Som sedan växte och den 3e april 2009 så var det som en blixt slog ner ifrån himlen.
Jag hade redan tänkt tanken innan, är det henne jag vill ha, vad händer med vänskapen om det blir fel osv.
Men den 3e så kändes det så jävla rätt när vi pratade, jag visste nog innerst inne att jag ville ge det en chans.
Vi bestämde oss för att träffas den 5e för att bara umgås, utan några andra. Första gången ensamma med varandra, hur skulle det sluta? Vi träffades, du kom med bussen och var hos mig kl 10 i 2.
Kl ca 10 över 2 så satte vi igång tjenare kungen, vi tittade och tittade sen efter ungefär 55 min av filmen så händer det nått himmelskt, våran första kyss, som sedan blev fler och fler och fler.
Shit, vilken känsla att kyssa den bästa man haft innan och att det skulle kännas så rätt.
Jag gav ut min "riktiga" kyss oskuld till dig. Den jag hade sparat till något alldeles speciellt.
Det speciella var du, jag visste det från då att jag skulle komma till att älska dig.
Det visade sig att det funkade bra mellan oss. 
Kärleken blomstrade och det gör den fortfarande, med vissa inslag av bråk osv.
Men vad vore ett förhållande utan bråk, jag tror inte det skulle fungera så bra ärligt talat. 
Nog för att det kanske skulle vara skönt men nej i längden, tror man behöver få bråka lite ibland. Tror det hör till. 

En ganska lång inledning till vad jag egentligen ville komma till. 
Jag vill säga att du är den mest underbara person jag någonsin träffat under mina snart 17 år. 
Du gör verkligen mina dagar värda att leva för. 
Vad vore jag utan dig, jag skulle inte ha varit någonting. 
Men med dig så är jag någon. 
Du är den största delen i mitt hjärta och det kommer du förbli. 
Vill iaf säga att jag älskar dig.
12 bokstäver,3 ord, 1 mening
Jag älskar dig.
Det gör jag verkligen, du betyder så fruktansvärt mycket för mig.
Hoppas du läser det här och hoppas du förstår hur jävla stor min kärlek är till dig.
Min flicka, bara min.


5 april 2009 ett datum att komma ihåg för evigt.

åhhh gamla nykära minnen.

En liten sommarbild hemma hos emma. (om jag inte minns fel)

Det här är från Ku någon gång våren 09?

Du och jag på ku i september.

Du och jag på cruising i säter sommar 09.
Avslutar med

Fotodagen under hösten.
Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

du är världens underbaraste. jag älskar dig. <3

2010-06-22 @ 23:36:41
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Lina

aaw, vad fint (:

2010-06-23 @ 09:21:41
URL: http://gammalvana.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0