En musik lista.

1. Vad lyssnar du på just nu? Michael monroe-She´s no angel


2. Nämn en låt som gör dig ledsen. Your call


3. Vilken är världens mest störiga låt? Hej monika (som jag kan komma på)


4. Favoritband/artist, of all time? Mötley crue
 

5. Band/artist du nyligen upptäckt? Sleazy trash 
 

6. Bästa kvinnliga röst? Amy lynn (Evanesence)
 

7. Bästa manliga röst? Vince neil


8. Vilken musikstil lyssnar du mest på? Sleaze/Glam
 

9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad? Fibes oh fibes, love child. (Always a smile) :D


10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig? Muse


11. Senaste konserten? Mimikry på play antar jag?

 
12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? Just nu så lyssnar jag mycket på Crashdiet och hardcore superstar.


13. Mest hatade bandet/artisten? oj jag hatar nog inget band tror jag.


14. Låt som får dig att tänka? Talluluh- Sonata arctica
 

15. Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du..? Mötley crüe


16. Fräckaste musikvideon? Crashdiet-Genration wild ( I like it)


17. Kan du spela någon instrument? Japp, Gitarr!


18. Har du någonsin deltagit i en moshpit? Haha nej.


19. Är du medlem i ett band? Nope
 

20. Har du någonsin dejtat en musiker? Hahah njae et tror jag inte.


21. Önskar du att du var musiker? En bättre musik än vad jag är ja!


22. Bästa tjejbandet? Crucified barbara


23. Senaste låt du hörde på radio/cd etc. Man in the box-alice in chains


24. Vad tycker du om klassisk musik? Rock cover på klassiks musik är toppen, men är inte så mycket för fiol och sånt.


25. Vad tycker du om countrymusik? Vissa saker är helt okej.


26. Vad tycker du om death metal? Viss där också, Children of bodom är grymma.
 

27. Senaste STORA bandet du såg live? Aldrig riktigt sett något STORT.


28. Lyssnar du på musik på främmande språk? Njae inte ofta.


29. Om du var ett instrument, vad skulle du vara? Elgitarr


30. Lyssnar du på radio?Japp, Rockklassiker 107.1
 

31. Gillar du MTV? Sådär ibland, men visas inte ofta så bra saker.


32. Har du träffat någon känd musiker?Jao det har jag väl.


33. Vilken låt beskriver dina känslor just nu? Death to all but metal.


34. Låt(ar) som beskriver ditt liv? Ingen aning.


35. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Nej verkligen inte, Sonata.


36. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen? Har ju älskling men om jag inte hade henne så, Selena gomez är ju söt så varöfr inte. Hahah vilken tanke.


37. Favorit filmsoundtrack? Lätt: bad boys!


38. Vad lyssnar dina föräldrar på?Mamma typ whitesnake och def lepard och winger. Pappa Country.


39. Vad lyssnar du på precis NU? Hahah bad boys.


40. Använder du bandtröjor? Hela tiden!!


41. Är du en groupie?Nä!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0