Friday =)

Gokväll!!

Nu sitter jag inne vid datorn och väntar på att älskling ska anlända.
Hon kommer runt halv 9-9 skulle jag tro.
Idag har det varit nationellt prov i matte på förmiddan och min redovisning om tatuering resten.
Fick sluta tidigare. Slutade halv 2 ist för halv 4, det var skönt.

Sen varte hem och åka lite epa, måste ju lära mig lite trafikvett och far min säger att han måste vara med när jag åker i början, lite tråkigt kanske men vafan, snart kan jag ju det här.

Nu sitter jag och lyssnar på whitesnake just för tillfället.
Blir väl lite musik och gitarr innan hon kommer.
Ha en trevlig kväll allesammans.

Imorron blire seaside med älskling och märtha.
Hoppas på riktigt bra väder då.  :D
Kameran ska med så räkna med bilder.

Kanske blir lite snålt med inlägg eftersom det blir sent imorron och sen ska jag till stockholm på söndag morgon.

Ha en bra helg säger jag då om jag inte hinner med fler inlägg.

Dagens låt blir.



Hardcore superstar-wild boys

Wild boys will be WILD!!!


Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag lääängtar tills imorn och himmelen ser lite klarare ut nu såhär på kvällskvisten så det blir förhoppningsvis fint!

2010-05-21 @ 20:16:11
Postat av: Ida

Jag tycker väl kanske att generation wild har blivit lite uttjatad nu jag. Men rebel är riktigt grymt. Bound to fall gillar jag mycket också.

2010-05-21 @ 23:14:09
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0