Godmorgon! -.-

Ja då var man vaken, nu tänker ni.
Ja för jag har sovit skitdåligt inatt, sovit typ 4-4,5 timmar allt som allt inatt.
Somnade runt 12 sen vakna jag kl halv 4 och var aspigg och sen har jag sovit en typ en timme efter det och vakna nu.
Vette fan vad det är med mig.
Kanske borde tänka på att gå och lägga mig i tid.
Typ 10. :D
Vad händer idag?
Jo det är skola, slutar 4,suurt!
Men sånt är livet.
Sen efter skolan blire att pallra sig hem och fixa detaljer på epan, kanske dra ut på en tur.
Måste ju lära mig att köra den vafan.

Aja nu ska jag göra bagetter i ugnen, det ahr jag tid med idag :P

Have a fucking great day!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vilken cool bild, skulle vara grym som tatuering ju

2010-05-19 @ 15:59:01
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0