Hälsningar från Idre

Här kommer ett litet inlägg från idre.
Sitter och kollar på eurovison song contest.
Bara skit än så länge så jag lägger energin på att prata med älskling på msn.
Saknar henne som fan, var jättelängesen jag träffade henne. <3
Jag älskar dig sofie<3

Som sagt så sitter jag hos min mormor och morfar och imorron så åker vi hem.
Ganska skönt för det blir lite långtråkigt att sitta här.

Ha en bra kväll!!







Hahahah hittade lite väldigt gamla bilder på mig.

Bild två är en halvnaken bild faktiskt tagen från idre för många år sedan
Hade min favorittröja på mig :D

Bild 3: Första gången jag åkte på min dt :D

See yah!!


Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

saknar dig med! <333333

2010-05-29 @ 22:48:21
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0