Skola svenska och Crashdiet!!!!

Ojojoj, inte bra, ska jobba i svenska men sitter här på bloggen och skriver ist.
Fyfyfy.

Men jag lyssnar iaf på crashdiet för tilfället.
Idag är fan inte min dag, min hjärna är nog lite bortkopplad idag.
Har märkt att min blick fastnar i typ väggar och tittar ut i tomma intet.
Det låter som att jag blivit  utbränd eller nått :)

Men vafan snart sommarlov.
That is fucking good!!

Nu ska jag jobba på så jag inte får ig i svenska, ha en bra dag.

Saa yah biatches!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

lovely ;D klart han e en legend! kommer bli så jävla nas att se mötley igen ;D

2010-05-26 @ 13:02:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

simon cruz!!

sv; tack för det om headern!

och varför ´bara inte att fara dit? spara pengar under sommarn från typ sommarjobbet om man har ett sånt.. så äre ju ba atta fara ;D haha vafan man kan ju inte missa mötley och maiden i sverige

2010-05-26 @ 19:14:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0