Some kind of day?

Då var man hemma dåe.
Varit på ku och träffat älskling och märtha en stund :D
Sen hem och ja satte mig vid datorn.
Nu sitter jag och pratar med älskling på msn och ska kolla igenom lite bloggar.


Denna bild passar bra, lite upp och ner precis som personen i fråga<3
Men jag älskar henne.

Vill bara säga att jag älskar dig min lilla sötnos.
Du är det bästa som hänt mig<3
Oavsett berg och dalbanorna.
Du är så himla fin.
Pussis<3<3
Man måste ju vara lite söt mot sin flicka ibland<3<3<3

För övrigt så har jag matte nationella prov imorron :/ det suuger.
Vill inte, jag vill ha mvg i matte men det kan man väl se i stjärnorna efter.
Får ge järnet på matte B.

Ha en nice kväll allesammans.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0