This day will never end!

Godmorgon, vaken tidigt idag med:O
Iaf ett grattis till pappa som fyller år idag, 44 år blir gubben.
Hahah blir nog tårta efter skolan skulle jag tro.

Sen har jag och min älskling månadsdag idag, 13 månader.
Puss på dig älskling, älskar dig<3
Du är det finaste jag har<3



Idag så ska jag ner i falu koppargruva nu på morgonen.
Sen blire kanske att käka kinabuffe till lunch med poijkarna.
Tillbaks till skolan och redovisa tre saker på svenskan.
Suck vad jobbigt.
Sen ska jag helst ha ett matteprov men jag känner att jag inte pluggat på tillräckligt så funderar att skolka.
Men vi får se.



Sen efter skolan så blire att lira gitarr.
Äntligen efter typ 5 veckor.
Det ska bli trevligt.



Aja ha en bra dag iaf!!

See u!


Kommentarer
Postat av: Sofie *foto och vardag*

:) <3 älskar dig

2010-05-05 @ 20:30:22
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0