This is my fucking life!!!<3

Gokväll :)

Kom precis in från garaget.
Har pillat dit högtalare och radio i epan.
Slutade dagen med att lyssna på mötley för att se att högtalarna fungerade.
Dom funka prima, imorron blire att installera baslådan. :D
Mums på det.
Då blire lite dunka dunka också.



Förövrigt så har jag varit i skolan idag. Sovmorgon som ni vet.
Sen på matten fick vi reda på nationella proven.
Det gick skit för mig, trodde på ett vg men fick bara ett g. :/
Hoppas hopppas hopppas jag kan få ett vg i slutbetyg.
Men jag har gjort mvg på flera prov så det måste jag ju få.



Nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefonen.
Mys på det.
Ska snart gå och lägga mig.
Ha en trevlig kväll folks.

Se yah in hell!!

Dagens låt blir:



Crashdiet-Chemical

Min Nya favorit på senaste plattan.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0