tv-serie

Då var man hemma och en helg och en hel veckas ledighet ligger frmaför fötterna.
Skönt ska det bli.
Jag har några planer men inte allt för många eftersom jag ska passa på att vila lite.
Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma på besök och vi ska väl som vanligt lägga oss i sängen och kolla på några program c/o segemyhr!
Så jävla klockren tv serie.
Någon som vet någon liknande tv serie som är bra?

Jag tänkte att när jag ändå har det på tal att lista mina favorit tv-serier.

1.Prison break
2.C/O Segemyhr
3.Heja björn
4.Rena Rama Rolf

Som ni ser så är jag väldigt inne i svenska humor serier men prison break är helt klart 1.a.
Ska köpa hem alla boxar och bara nöta det igen sen. Så jävla bra!


Vilken är eran favorit tv serie?


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag hoppas det.

Min är True Blood, när den gick haha. Väntar på fjärde säsongen nu...

2010-10-29 @ 20:40:36
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Min favvo är Seven Ages Of Rock och That 70's show ;D

2010-10-29 @ 20:47:48
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0