Update!!

Godmorgon!!

Då var man vaken en söndag som denna.
Joobbbigt med skola imårrn, men vafan.
Känns som man fan inte hinner med på den korta helgen.
Fast igår så var man ju ute i falun hela dagen och kvällen.
Verkligen skönt att komma ut lite och lyssna på livemusik.

Jag sitter och håller på att redigera bilder från igår som jag kommer lägga upp.
Jag lkovar det blir en stooor bildbomb.
Eftersom jag köpt en ny kamera nyligen så blir bilderna bättre och det är roligare att fota.

Ha det bra tills dess.

Dagens planer är iaf att jag ska in till borlänge och kika på skivmässa.
Kan bli trevligt, får se om jag hittar något roligt/billigt då pengarna håller på att ta slut.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0