Wohoh!!

Det vart inge idra idag som jag trodde det skulle bli, men jag tror att det blir imorgon.
Sen ska jag försöka ta mej hem tills på fredag.
Måste väl åka buss i en evighet sen tåg från mora.

Igår testade jag trummor på rockskolan eftersom jag var själv där så jag roade mig.
Fyfan vad kul det var, första gången jag spela det.
Jag måste köpa mig ett trumset inom snar framtid!!
Fast först blir det ny förstärkare till gitarren och efter igår så var jag ju tvungen att köpa strängar eftersom att en jävel gick av :(

Come and join the black parade!!!!! ;D


Kommentarer
Postat av: LIENE

Vill också kunna spela trummor:D

2011-04-27 @ 07:13:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Vad fräsig design du fick :D

2011-04-27 @ 15:11:14
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/
Postat av: Kellii

HAHAHA!! Join it,seriously. do it!

2011-04-27 @ 17:19:12

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0