Dan före doppardan.

Ojojoj vad tiden går fort när man har kul, imorron äre julafton.
Jag har ingen julstämmning över huvudtaget men jag försöker iaf att få det.
Idag så har jag och min lillasyster klätt julgranen samtidigt som vi kollade på en mötley crue dvd.
Kändes som att alla julsånger står mig upp i halsen att jag ville lyssna på nått vettigt.

Jag är ganska nöjd med vissa av mina julklappar óch jag hoppas att dom som får dom blir nöjdare ändå.
På juldagen så blire mysjul med min underbara flickvän och förhoppingsvis blir det lite kallare så kan vi dra ut på en liten skotertur också.

Men nästa år hoppas jag verkligen att jag får bo i en egen lägenhet som jag kan få pynta som jag vill, gud vad jag ska hitta på saker då.

Ni får iaf ha det så gött tills jag orkar uppdatera igen.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0