Day 06 - A song that reminds you of somewhere.

Oj undrar vad jag ska lägga upp för låt på denna kategorin då?
Det får nog bli.....


Michael Monroe-Dead,Jail or Rock N Roll

Anledningen är att jag nyss kollade in på Bittersweet and twisted.s blogg och läste om att hon hade sett han på P&L.
Då Kom hjag och tänka på denna låten när jag förra året såg han på P&L och jag fick sjunga refrängen i hans mick, jag tyckte det var ascoolt! Så denna låten påminner om Peace and love 2010 och michael monroes spelning där. :D


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej, allt bra med dig?

2011-07-05 @ 09:07:21
URL: http://nickozz.blogg.se/
Postat av: Karin

Eftersom jag är så elak så tänker jag berätta för dig att den på P&L i lördags var bästa Monroekonserten jag har vart på och att du verkligen missade något. Men han kommer säkert dit nästa år igen :D

2011-07-05 @ 13:33:42
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0