Never say never

Såhär ligger det till. Jag har varit med kellybejb i helgen, därför det inte varit alltför mycket uppdateringar.
Ska försöka uppdatera ändå, men det blir liksom inte av.
Igår satt vi framför tv.n och kollade på Big 4 konserten på ullevi.
Hade gärna varit där men jag har fanimej inga pengar.
Fast jag hade bara velat sett Metallica så jag kanske drar på en enskild spelning med dom i framtiden.
Men spelningen med Metallica igår var helt awesome iaf, grym setlist och kvaliten på bandet är ju amazing.

Metallica perioderna kommer och går. Ibland är dom bra och ibland är dom mindre bra.

Hoppas ni som var och tittade på dom upplevde det riktigt ordentligt för jag skulle tro att det var hur coolt som helst.
Pyrotekninken till "one" var ju super, ascoolt.
Aja nu ska jag försöka överleva natten utan min underbara flickvän. Hur det nu ska gå?

Igår går så hade vi varit tillsammans i 2 månader, hur mysigt som helst.
Jag älskar henne verkligen.


ME<3YOU


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Jobbigt att vara utan pengar vid sånna här tillfällen :(



Grattis till de två månaderna :)

2011-07-05 @ 01:53:46
URL: http://danies.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0