ett år kvar

Jag säger då det, vilket väder vi har.
Igår vare blixtrar och dunder, idag äre så jävla varmt och skönt.
Jag klagar inte på värmen direkt.
Hoppas värmen håller i sig för imorron är det tänkt att ta årets första dopp. 
Det är inte som när man var mindre och skulle bada så fort isen släppte. 

Nu är det iaf sommarlov, det känns helt sjukt skönt.
Jag tror detta kommer bli en bra sommar, som jag tjatat om tidigare men jag känner det på mej.
Jag vet verkligen varför också^^<3

Hoppas ni har det bra och grattis alla som har tagit studenten i falun och borlänge och övriga sverige. 
För jag har bara ett år kvar!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Estefany

Blev det nå dopp? Grym sommar kommer det verkligen bli! Snart P&L Också JU!



sv: allt är bara bra med mig :), sj?

2011-06-11 @ 21:43:17
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: simone

Grymt snygg bild! :)

2011-06-29 @ 09:41:18
URL: http://simoneh.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0