Håhå""

Sommarvärmen har kommit för att stanna hoppas jag.
Inge mer kyla nu, snälla.

Aja planerna idag går ut på att städa mitt rum och träffa kelly.
Och imorron äre ju lov också, skönt det kan man säga.




Och för er som bryr er extra mycket om mitt liv så kan jag ju passa på att berätta en hemlis.
JAG HAR INGEN PEACE AND LOVE BILJETT!!!! :/
Det suger ju ganska hårt med tanke på att dom är slut, men jag har inte haft pengar till det på sista tiden.
Räknade ju inte med att dom skulle ta slut en månad innan, när dom inte gjorde det förra året.

Jag funderar därför på att dra mig mot rejmyre och skogsröjet i augusti.
Vi får se hur det blir med det, bara tankar än så länge.
Annars ser det ut att bli en ganska seg festivalsommar. Vilket är för jävla synd, när man har gått och sett fram emot det hela året.

Nog om det.


Peace and love 2010


Kommentarer
Postat av: Bittersweet And Twisted

Men gud vad synd :o Michael Monroe och Bob Dylan och allt!!



Svar: Hon kommer hem idag tror jag!

2011-06-05 @ 16:16:08
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm.. du påminner nästan om en ung tom keifer!

2011-06-11 @ 20:28:50
URL: http://pppoison.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0