uppdatering 101

Tja bloggen, dåligt med update känner jag men jaja så äre.

Igår var jag och spontan klippte mitt hår vilket behövdes, såg ut som en lodis.
Något kortare upptill men längden är såklart kvar.
Ni får en bild imorron när jag laddat kameran och det är ljust. 
Annars har jag haft en chillidill torsdag idag, ledig från skolan och allt.

Men imorron börjar allvaret igen, eller ja, yrket börjar.
Och jag har massa att göra så imorron ska jag fan jobba på.
Ska göra värkldens coolaste stereo och cd hylla, sen har jag beställningsjobb från mamma, myggnät!
Men man får ju betalt så vafan :)

Hare bra!! :D


Kommentarer
Postat av: © sarastille

haha du kan få göra en ny kökslucka till mig nån dag i livet, det är ett hål i min :D

2011-03-17 @ 23:55:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0