Sunday-Mors dag.

Hejsan hoppsan bloggen, efter en lyckad helg så återgår vardagen till sitt normala på söndagskvällen.
Man förbereder att överleva veckan ut igen.
Helgen bestod mestadelen av mys. Filmer och sånt trevligt in på sena natten.
Fast nu är det tomt här, och jag håller på att städa lite sen blire att lira på gitarren tills fikat ikväll.
Det är ju faktiskt mors dag.
Mammsen ska få glädjas av en nerbränd skiva med dom två senaste poodles plattorna.
Clash of the elements och performocracy.
Det blir nog lyckat tror jag.


Måste bara flika in att jag saknar skolan som fan. Jag är inte redo för arbetslivet än.
Praktiken är iofs helt okej men 6 veckor är skitlång tid ju. Sen äre 6 veckor direkt efter sommarlovet.
Hoppas på praktik på dramatens scenbyggnationer, skulle vara tufft.
Ha det bra!!


Peace and love 2010 är bilden tagen från.
Sommaren 2011 kommer bli galet bra! Det har jag på känn.

Grattis på mors dag också alla morar


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej, då kommer du bli ännu bättre:)

2011-05-30 @ 06:51:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0