Ettt ganska annorlunda men tänkvärt inlägg.

Alltså att hata någon, kan det vara det värsta som finns?
Att bli hatad, vad är det liksom. Känns som att det inte betyder särskilt mycket ändå.
Det är väl mest tomma ord som man skriker till någon man ogillar?
"Jag hatar dej" Det är ju så jävla lame..

Nja jag vet inte riktigt vad jag ska föredra men något värre är den här känslan.
När jag ser vissa människor som vanliga människor hatar så vill jag i princip utsätta dom för total smärta.
Helst så att det känns och så att dom få som tycker om dom här människorna också får ont.

Jag vet inte riktigt vad det är jag skriver men jag vet ungefär hur jag tänker och känner.
Vissa borde inte få komma undan så jävla enkelt det är bara det jag försöker säga.


Det finns en djup önskning i mitt hjärta och det är att en del saker som hänt, aldrig skulle ha gjort det.
Men wtf, det är klart det inte går att ändra på. ELLER?

Den frågan tåls att tänka på.

Tack för att jag fick skriva av mej i min egen blogg, och vem fan ska jag tacka?
Mej själv för att jag är så jävla grym?

Gå och DÖ!


Kommentarer
Postat av: HAHAH INTE ANONYM I ALLA FALL 8D

jag tänker varken kickstarta ditt hjärta eller skrika åt djävulen, för om det är nån jag vill skrika på så är det dig.

du beter dig som en jävla barnunge. du vet att vi alla läser din blogg, och vet precis vem du menar. du ska inte snacka så jävla mycket skit, och du borde växa upp. och NEJ, du kan ALDRIG ändra på något som är gjort, och du kommer aldrig GLÖMMA DEN FÖRTA DU LÅG MED.

sluta och väx upp. och om jag får veta att du snackar mer skit kommer jag snacka med dig irl, och då kommer du inte våga säga ett piss. OKEJ?!



btw, din bakgrundbild när man ska kommentera suger. man ser inte vad det står :DDDDDD storbloggarn

btw, sleazare är för stolta för att kunna lyssna på något annat än glam, sleaze, rock osv osv = att du inte är en äkta sleazare som lyssnar på skrillex? :D

2011-11-18 @ 19:17:03

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0