Mötley crue och en massa annat

Jag måste ju bara säga att jag är fruktansvärt seg på min blogg.
Och det kommer inte bli bättre denna lovveckan. För då ska jag och min underbara flickvän ut i vildmarken.
Blir att dra bort från det här stället och norrut mot farmors sommarstuga.
Kommer bli kalasmysigt och bort från verkligenheten i några dagar, ska bli galet skönt.

Sen kan jag ju passa på att berätta om lite gamla nyheter men som jag inte skrivit om här på bloggen tidigare.
För det första så är det ju helt fucking otroligt bra att Mötley Crue kommer till sweden rock festivalen nästa sommar. Det kunde verkligen inte bli bättre.
Jag och Michelle har redan bestämt att vi ska åka dit, om det blir hela festivalen eller bara en dag det får vi se.
Jag hoppas på mycket mer bra band så man kan stanna hela festivalen.

'

Sen kan jag ju också lägg till att Skrillex som ni vet ska till Peace and love också.
Det är ju ganska riktigt fränt.
Hatar sån musik egentligen, men han är fanimej ett undantag för det är verkligen något speciellt med den musiken.
Tidigare har ju också Hardcore superstar och Hoffmaestro varit klarar för p&l 2012.
Hoppas på riktigt bra band till den festivalen också, då kommer det nog bli en bra musiksommar vilket det verkligen inte blev i år.

Kan ju passa på att säga att jag förmodligen ska på hardcore superstar på cozmoz i borlänge den 17 november också.
Detta blir tredje gången i ordningen jag får se dom, och jag klagar inte. Dom är ju för fan riktigt jävla bra live.

Nu ska jag packa det sista för imorron bäre av!
Ha det bra så hörs vi!!


Kommentarer
Postat av: Rockalicious - Rock'n'Roll Lifestyle

Sv. ja fan det är grymt, måste dit år igen!

2011-10-30 @ 11:18:31
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Postat av: r o c k z

SV: woho fan va najs! :D

2011-10-30 @ 14:20:36
URL: http://rockzie.blogg.se/
Postat av: DANIELA

Ja fan det gör vi! ;D

2011-10-30 @ 19:55:44
URL: http://danies.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0