Söndag återigen.

Så vare söndag kväll igen då.
Alltid lika kul, NOT!

Jag har varit hos min flickvän och vi har haft supermys, mest glott på tv och slöat men det är skönt det med.
Det vart tyvärr ingen Crashdiet igår för det krånglade med bussar/tåg och skjuts. 
Lite sorgligt när dom var så nära men det kommer fler gånger.

Jag var iaf på skivmässan innan jag tog mej till flickvännen. 
Detta var vad jag kom hem med. 

*Mötley Crüe-Shout at the devil (LP) 80kr
*Mötley Crüe-Girls Girls Girls (LP) 60kr
*LA-Guns -Waking the dead (CD) 30kr



Lite nya skivor är alltid trevligt och nu ska jag bara försöka fixa högtalarna till lp-skivspelaren så dom går att spela också.



Jag kan ju passa på att säga att jag och min flickvän hade månadsdag igår också.
4 Månader med henne, supermånga pussar på dej Kelly<3
Jag älskar dej.


Längtar tillbaka till stockholms-resan och Cinderella med dej.
Det var massor med supermys <3


Kommentarer
Postat av: I ♥

Sv: Nepp, han var grym! :) Okej nice! Kram

2011-09-04 @ 22:22:51
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det blir ju så mycket hemtrevligare :) haha kan förstå det:)

2011-09-04 @ 22:25:54
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Felicia Johansson

Ja men verkligen, melon sitter aldrig fel!

Jag gillade det samtidigt som jag ogillade det, gillade inte riktigt den nya juryn men nästan.

Jag håller med dig, han var kanon bra och tjejen med sin egna låt! :)

2011-09-04 @ 23:27:50
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0