Min Michelle^^<3

Gårdagen var superbra.
Jag fick se min underbara flickvän sjunga, hon är så galet duktig. "stolt pojkvän" JaJAMEN.!

Du är en perfekt flickvän. På alla sätt och vis.
Du är precis som jag tänkt mig min drömtjej i alla år.
Vacker,snygg,söt och alla bra superlativ man kan hitta på. Du är varje killes dröm men du är med lilla mig. 
Man kan sitta helt tyst hur länge som helst och det blir aldrig något som heter pinsam tystnad med dig. Jag vet att du finns där ändå och jag vet att du bryr dig.
Vi har massor med roligt jämt! Skratt,flams och trams är jämt med dig. Det brukar inte vara så jätteallvarliga samtal mellan oss utan vi vet när vi ska sluta skämta och när det bröjar gå till överdrift( OFTAST )

Du är min gosplupp och jag älskar dig, jag hoppas du förstår hur mycket jag gör det.








Michelle,du är mitt allt!<3<3
Tiden med dig har varit (och förhoppningsvis mycket länge) den bästa i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, samma här. Det var ju så varmt nyss! Vill ha tillbaka den värmen :)

2012-04-19 @ 22:20:50
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åh Fredrik, du är mitt allt!! <3

Jag älskar dej så jävla mycket och jag hoppas verkligen att du förstår de. Du och jag!<3

2012-04-20 @ 01:24:22
Postat av: Josefine

Fy vad gulligt! :)

2012-04-21 @ 13:02:38
URL: http://theblackcherry.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0